Tuesday, July 24, 2018

I will speak with you in french

I will speak with you in french












About:

Talking with a native is the best way to progress and speak this language better. This offer is accessible for people of all levels. Indeed, I have been learning English since I was young at school  so I can help you to find your words if you can't do it. However, the main goal is to talk about the subject you like in French.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Parler avec un natif français est selon moi le meilleur moyen de progresser dans une langue. Cette offre est accessible à tous peut importe votre niveau. En effet, je parle un peu anglais car j'apprend cette langue depuis que je suis petit à l'école, par conséquent je pourrais vous aider à trouver vos mots en français si besoin. Cependant le principal but de cette mission est de parler en français avec vous du sujet qui vous intéresse.

Reviews


:

:

:

:

:


No comments:

Post a Comment